Wednesday 25 January 2012

Perasmian Ibu Pejabat Rasmi Persaga







Sukacita dimaklumkan, pihak Persaga akan mengadakan satu majlis perasmian Ibu Pejabat Rasmi Persaga mengikut butiran berikut:

Tarikh: 29 Januari 2012
Tempat: Dataran Persaga
Masa: 8.30 pagi


YB Mohd. Isa bin Abu Kasim telah berkenan untuk merasmikan majlis tersebut. Lanjutan daripada itu, beliau akan bersarapan bersama-sama dengan warga Persaga bagi memeriahkan lagi majlis. Semua warga Persaga dan penduduk Seksyen 2A dijemput hadir, datanglah beramai-ramai!

No comments:

Post a Comment


Search This Blog

PANORAMA ANTARA GAPI

Perumahan Antara Gapi, Serendah merupakan satu kawasan yang berkonsepkan panorama alam tropika, satu konsep 'hijau' yang diketengahkan oleh pihak Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor (PKNS) dalam memelihara alam sekitar. Koleksi foto dibawah ini menggambarkan senario yang indah dan damai di Antara Gapi ini.

KOLEKSI TERBITAN PERSAGA

Untuk makluman para penonton dan warga Seksyen 2A khususnya, mulai pada 29 Julai 2011, semua episod-episod terbitan PERSAGA yang telah berlalu akan dimuatkan di dalam ruangan KOLEKSI TERBITAN PERSAGA ini.

Kepada sesiapa yang ingin mengulangtayang bolehlah memilih siaran yang hendak ditonton dengan meng'klik' pada klip video yang betul di bawah ini.

Pos Yang Terhangat