Tuesday 13 December 2011

Si Nyanyok Din

Tuan/Puan sinyanyok din
Kalau lah tulisan tuan / puan sinyanyok din di tujukan pada saya (ikut ejaan bukan saya) tetapi tak apa lah. untuk   makluman tuan / puan sinyanyok din selama saya tinggal di Antara Gapi saya tak pernah expose diri saya pada penduduk dan di ruangan ini pun saya tak gemar nak memperkenalkan diri saya kerana saya berfikiran tak sesuai untuk saya berbuat demikian, Komen dari Tuan / puan sinyanyok din tidak pun memberi kesan apa apa pada saya walaupun sedetik malah saya berangapan Tuan / puan sinyanyok din ada lah Wali Allah di bumi ini yang igin tahu oleh itu saya secara personally menjemput Tuan /puan sinyanyok din kerumah saya (kalau dah berkeluarga bawa sekali keluarga) untuk memberi penjelasan dan berkenalan dengan saya dan keluarga saya sambil minum kopi Bali
sebagaimana yang selalunya kami hidangkan pada jiran jiran yang hadir kerumah saya, Saya juga berterima kasih pada tuan / puan sinyanyok din dan saya ingin menyampikan cenderahati ikhlas saya ia-itu senaskah Al-Quraan pada Tuan/puan sinyanyok din dan keluarga. (Oleh sebab kadang kadang saya tiada di rumah sila hubungi saya sebelum hadir kerumah saya. Nama saya MOHD NASUHA No. H/P saya 019-3293939).
Saya percaya tuan/puan sinyanyok din tidak berkeberatan untuk menerima jemputan saya kerana Allah dan Nabi pun tidak gemar pada umatnya yang memutuskan hubunga Silatulrahim. sekali lagi saya ucapkan terima kasih pada tuan /puan sinyanyok din dan jangan lupa senaskah Al-Quraan telah menanti Tuan/puan sinyanyok din di rumah saya. terima kasih.

No comments:

Post a Comment


Search This Blog

PANORAMA ANTARA GAPI

Perumahan Antara Gapi, Serendah merupakan satu kawasan yang berkonsepkan panorama alam tropika, satu konsep 'hijau' yang diketengahkan oleh pihak Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor (PKNS) dalam memelihara alam sekitar. Koleksi foto dibawah ini menggambarkan senario yang indah dan damai di Antara Gapi ini.

KOLEKSI TERBITAN PERSAGA

Untuk makluman para penonton dan warga Seksyen 2A khususnya, mulai pada 29 Julai 2011, semua episod-episod terbitan PERSAGA yang telah berlalu akan dimuatkan di dalam ruangan KOLEKSI TERBITAN PERSAGA ini.

Kepada sesiapa yang ingin mengulangtayang bolehlah memilih siaran yang hendak ditonton dengan meng'klik' pada klip video yang betul di bawah ini.

Pos Yang Terhangat