Friday 22 July 2011

Santapan Minda Episod 1








Assalamualaikum w.b.h. dan salam sejahtera kepada sidang penonton sekalian. Mulai 22 Julai 2011, pihak PERSAGA akan menyiarkan slot SANTAPAN MINDA yang akan ditayangkan selama seminggu untuk setiap topik yang disampaikan. Untuk siri yang pertama ini, topik yang dikupas adalah mengenai perpaduan yang disampaikan oleh En. Mazlan bin Samah, Ketua Biro Hal-Ehwal Kerohanian dan Insaniah. Kepada warga Seksyen 2A, pihak PERSAGA mengalu-alukan sebarang komen dan cadangan yang membina untuk penambahbaikkan perkhidmatan kami. InsyaAllah pada sedikit masa lagi, pihak PERSAGA berhasrat untuk menyiarkan satu slot baharu yang diberinama "MARI BELAJAR TAJWID". Nantikan siarannya.

SANTAPAN MINDA EPISOD 1 - "PERPADUAN"



Kepada sidang penonton, anda boleh membuat sebarang komen, cadangan dan sebarang perihal bagi membantu pihak penerbitan PERSAGA untuk melakukan penambahbaikkan dengan mengklik pada perkataan "comments". Bersama-sama kita bangunkan persatuan kita kita demi masa depan yang terjamin bagi generasi akan datang.

No comments:

Post a Comment


Search This Blog

PANORAMA ANTARA GAPI

Perumahan Antara Gapi, Serendah merupakan satu kawasan yang berkonsepkan panorama alam tropika, satu konsep 'hijau' yang diketengahkan oleh pihak Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor (PKNS) dalam memelihara alam sekitar. Koleksi foto dibawah ini menggambarkan senario yang indah dan damai di Antara Gapi ini.

KOLEKSI TERBITAN PERSAGA

Untuk makluman para penonton dan warga Seksyen 2A khususnya, mulai pada 29 Julai 2011, semua episod-episod terbitan PERSAGA yang telah berlalu akan dimuatkan di dalam ruangan KOLEKSI TERBITAN PERSAGA ini.

Kepada sesiapa yang ingin mengulangtayang bolehlah memilih siaran yang hendak ditonton dengan meng'klik' pada klip video yang betul di bawah ini.

Pos Yang Terhangat